Nutizie

Helicute participerà à a 133a Fiera d'Importazione è Esportazione di a Cina (Fiera di Canton)

Data: 23 d'aprilerd-27th,2023

N° di stand: Padiglione 2.1, B37

Prodotti principali: drone RC, vittura RC, barca RC

acvdvb (5)
acvdvb (4)
acvdvb (3)
acvdvb (2)
acvdvb (1)

Eccu e nutizie di sta fiera:

A Fiera di Canton cuntinueghja à serve i ligami BRI

U più grande avvenimentu cummerciale di u paese hè un esempiu di u novu mudellu di sviluppu cooperativu internaziunale di a Cina

A 133a Fiera d'Importazione è Esportazione di a Cina, cunnisciuta ancu cum'è Fiera di Canton, hà ghjucatu continuamente un rolu in a prumuzione di u sviluppu di alta qualità di l'Iniziativa Belt and Road.

U più grande avvenimentu cummerciale di u paese hè un esempiu di u novu mudellu di sviluppu cooperativu internaziunale di a Cina. Serve ancu cum'è piattaforma per a Cina è e regioni chì participanu à BRI per stimulà u cummerciu è a crescita cumuna, hà dettu u cumitatu urganizatore di a fiera.

À sta sessione di a Fiera di Canton, sò esposti una varietà di prudutti, cumpresi parechji novi è innovatori. Prufittendu di a fiera, parechje imprese anu esploratu ulteriormente i mercati di i paesi è di e regioni BRI, è anu ottenutu risultati fruttuosi.

Zhangzhou Tan Trading hà participatu à guasi 40 sessioni di a Fiera di Canton. Wu Chunxiu, direttore cummerciale di a cumpagnia, hà dettu chì Tan hà custruitu a so propria rete di cuuperazione ligata à BRI grazia à a fiera, in particulare grazia à u so sviluppu integratu in linea è fora di linea in l'ultimi anni.

«A Fiera di Canton ci hà aiutatu à stabilisce relazioni cù u nostru primu gruppu di clienti stranieri. Attualmente, a maiò parte di i principali clienti di a cumpagnia sò stati scontri per mezu di a fiera. I partenarii in Singapore, Malesia, Myanmar è altri paesi ligati à BRI anu cuntribuitu à più di a metà di l'ordini di a cumpagnia», hà dettu Wu.

I partenarii di a cumpagnia coprenu avà 146 paesi è regioni, u 70% di i quali sò implicati in a BRI.

"A Fiera di Canton hà datu pienu ghjocu à u so rolu cum'è piattaforma per prumove l'apertura, permettendu à l'imprese di stabilisce rapidamente relazioni cummerciali cù partenarii stranieri", hà nutatu Wu.

Cao Kunyan, direttore cummerciale di Sichuan Mangzhuli Technology, hà dettu chì u fatturatu di a cumpagnia hè aumentatu di 300 per centu assistendu à a fiera.

In u 2021, a cumpagnia hà scontru un cliente singaporianu à a fiera è hà firmatu un grande ordine in u 2022 dopu a cumunicazione in linea è fora di linea.

«Dapoi a nostra participazione à a Fiera di Canton in u 2017, avemu accumulatu assai risorse di clienti, è u nostru fatturatu hè aumentatu annu dopu annu. Parechji cumpratori di i mercati ligati à BRI sò ghjunti in Sichuan per parlà cun noi di a cuuperazione cummerciale», hà dettu Cao.

Di fronte à a tendenza di u cummerciu elettronicu transfrontalieru, a Fiera di Canton aiuta l'imprese à truvà partenarii stranieri per via di l'integrazione in linea è fora di linea, è à sviluppà mercati più ampi ligati à a BRI, hà aghjustatu.

Li Kongling, un direttore di Yangjiang Shibazi Kitchenware Manufacturing, hà dettu: "Avemu fissatu appuntamenti in anticipu cù i clienti in Malesia, Filippine è altri paesi è regioni per scuntrà si à a Fiera di Canton".

«Aspittemu cun impazienza di avè discussioni in persona cù i nostri vechji amichi è ancu di fà novi amichi à a fiera», hà dettu Li.

L'impresa hà prisentatu 500 tippi di prudutti sviluppati per i mercati ligati à BRI à a fiera. È, cù l'aiutu di l'eventu cummerciale, l'ordini da i paesi è e regioni BRI rapprisentanu avà u 30% di u totale di l'impresa.

«L'imprese anu prufittatu assai di e diverse attività di scontru cummerciale di a fiera, è "cumprà prudutti in u mondu sanu è vende prudutti à u mondu sanu" hè diventatu una di e caratteristiche più distintive di a Fiera di Canton», hà dettu Li.

À sta sessione di a Fiera di Canton, un totale di 508 imprese di 40 paesi è regioni anu participatu à 12 mostre prufessiunali di a fiera. Di elle, u 73% sò implicate in a BRI.

L'area di mostra di a delegazione turca cù più di 80 imprese lucali hà righjuntu un record, cù una superficia netta di circa 2.000 metri quadrati.


Data di publicazione: 28 di marzu di u 2024